Hlavní partner

 

Partneři

 

 

 

 

 

Home
Tisková zpráva ze závodu na Autodromu Sosnová Tisk Email

Po dlouhé zimní pauze ovlivněné i nenadálou infekcí, která se rozšířila po celém světě Krušnohorský pohár začal o dva měsíce později a to na krásném Autodromu Sosnová v sobotu 6.6.2020. Začneme ale popořádku. Tentokrát začali přípravy již dlouho před plánovanou akcí. Přípravy nám stěžovali restrikce a nařízení vlády ČR. Bylo omezení v počtu lidí a to na 300. Účast německých závodníků byla nereálná což je velká škoda. Teď již k samotné akci.

 

 

5.6.2020 vše začalo. Depo tentokrát bylo rozděleno na tři sektory. Před vjezdem Rescue team Liberec pod vedením Michala Stracha postavil kontrolní stan kde regulovali příjezd závodníků a diváků do depa. Depo jsme tedy otevřeli pro účastníky ve 13 hodin. Tento závod se těší velké oblibě jak jezdců tak diváků. Hned po otevření se depo začalo plnit účastníky, kteří si připravovali své zázemí. Plynule na to začala administrativní a technická přejímka. Velkou výhodou pro pořadatele byla platba startovného na účet, za což jezdcům děkujeme, protože nám pomohla zrychlit administraci na minimum času. Ruku v ruce k tomu se po 18 hodině začala i modelovat trať. Práce bylo o trošičku víc, protože jsme dělali velký okruh, který si jezdci odsouhlasili. Michal Strach a Saša Geisler udělali trať na jedničku. Technické přejímky byli téže v plnou proudu. Každá přejímka se děla přímo u jezdce. Techničtí komisaři Luděk Měkuta a Filip Měkuta, kterým pomáhal i náš hlavní safetáček Martin Toman proběhla též bez problémů. Celou tuto proceduru jsme ukončili ve 21:30 hodin. Depo ale již žilo svým životem. U Bursíků byla slyšet kytara u stánku se povídalo a konzumovalo výborné lahůdky. Musím říct že stánek pod vedením Krystínky, Petr a Petra byl super. Po celém depě se grilovalo a to byla předzvěst super závodní soboty.

V brzkých ranních sobotních hodinách dne 6.6.2020 vše naostro. Administrace pod vedením Zorky Klímové odsýpala takže jsme stihli i ranní kávu. Uzavřená startovní listina byla v 8.15hod a celkový počet jezdců se zastavil na čísle 116. Já jako ředitel závodu KP jsem byl až překvapen. Poté proběhla rozprava s jezdci a v 8:45 hod se začalo zaváděcím kolem a dvěma plánovanými tréninky po té plynule za sebou dvěma závody. Dopolední a odpolední. Zkusím Vám tedy popsat boje ve skupinách.

N do 1400ccm

Do této skupiny bylo do dopoledního závodu převzato deset závodníků. Jelo se na plno od prvních závodních kol. Pořadí na konci bylo následující. První místo obsadil Josef Pokorný. Na druhém místě skončil Jaroslav Hřava a třetí skončil Michal Bauer. Odpolední závod ale pořadí měnilo ale skončilo takhle. Třetí skončil Josef Pokorny , předním pak Michl Bauer a vítěz byl Jaroslav Hřava.

N do 1600ccm

Pouze tři účastníci této skupiny neupravených šetnáctek si nedali nic zadarmo. Pořadí dopoledního a odpoledního závodu bylo totožné. První místo si vyjel Patrik Čulík a za nim skončil Jan Besta a třetí místo bral Tomáš Novák

N do 2000ccm

Tato skupina neupravených vozů mela deset startujících a mezi nimi i jedna žena startovního pole. Boje byli velké a dopolední závod skončil takhle. Třetí místo obsadil Václav Malotín st, druhé místo bral Petr Jelínek a nejrychlejší byl Martin Donát. Odpoledne se pořadí měnilo. Nejrychlejší byl Jakub Ješeta a za ním se srovnali Martin Donát a Zdeněk Svoboda.

N nad 2001ccm

Jezdců v této skupině bylo na začátku závodu převzatu sedm. Dopoledne si první místo vyjel Jan Matoušek druhé místo měl Josef Baxa a za ním na třetím místě skončil Jan Hautshauser. Odpoledne všichni jezdci začali zrychlovat. Pořadí se úplně změnilo. Vítěz byl tentokrát Josef Baxa před Janem Matouškem a třetím Tomášem Zakouřilem.

N2-volná

Vozidla s pohonem 4x4 a ve startovní listině sedm jezdců. Boje těchto nejrychlejších neupravených vozů bylo velké. Pořadí jak dopoledního a odpoledního závodu bylo totožné. Třetí místo si vyjel Zdeněk Škarda před ním druhé místo obsadil Martin Řepka a vítěz byl super rychlí Ctibor Černý.

Škoda Cup

Pouze jeden jezdec ve startovním poli této skupiny. Zdeněk Veselý ukazoval své umění a zaslouženě bral pohár za první místo.

H do 1400ccm

Plejáda krásných historický vozů čtrnáctek v této skupině se zastavila na čísle devět. Diváci viděli velké boje až do konce. Dopoledne si vítězství vyjel Adam Brousek za ním druhý v pořadí skončil Ladislav Kopelent a třetí místo bral Petr Václavík. Odpoledne se pořadí měnilo na třetím místě. Třetí místo nakonec ukořistil Jan Hudec předním pak byl Ladislav Kopelent a vítězství obhájil Adam Brousek.

H do 1600ccm

V této skupině diváci zaznamenali tři jezdce. Smolný den ale zažili Denisa Kubová s Alešem Kubou. Jejich vůz Citroen nedojel kvůli poruše kterou nedokázali v depu odstranit. Nic měně to neubírá kvalitu jízd Romana Paška , který bral dva poháry za vítězství.

H nad 1600ccm

V této skupině nejsilnějších historických vozu bylo sedm jezdců. Jezdci ukazovali svůj um po celý závod. Dopoledne bylo pořadí následující. Třetí byl Pavel Maier . Druhé místo bral Tomáš Tajíc a vítězství si vybojoval Ivo Král. Odpoledne se pořadí měnilo. Třetí místo získal Tomáš Zajíc. Druké pak Ivo Král a vítěz byl Pavel Maier.

E1 do 950ccm

Tři vozy Trabant v této skupině a jejich jezdecké umění na trati Sosnové. Dopolední a i odpolední závod měl stejné pořadí a to. Třetí místo si vyjel Martin Štefl, druhé pak Ivan Svoboda a vítěz byl zaslouženě legenda automotosportu Jiří Webinger.

E1 do 1400ccm

Tři vozy v této skupině upravených vozů do 1400ccm. Boje byli opravdu zajímavé. Pořadí po obou závodech totožné. Třetí byl Roman Kroupa druhý pak Jirka Bobek a prví super rychlý Jirka Volena

E1 do 1600ccm

Upravených šestnácti stovek bylo ve startovní listině šest. Pořadí v obou závodech bylo také totžně tak se divákům na stupních vítězů představili tito jezdci. Třetí místo si vyjel nováček KP Zdeněk Matas, pohár za druhé místo bral Jirka Boček a vítězství Michal Kašpar.

E1 do 2000ccm

Devět jezdcův této skupině se představilo divákům na trati Autodromu Sosnová. Dopolední závod vyhrál Mirek Pribula před Patrikem Míškem a Petrem Bubeníčkem. Odpoledne se ale pořadí měnilo. Po velkém boji vyhrál Patrik Míšek před Petrem Bubeníčkem a třetím Mirkem Pribulou.

E1 nad 2001ccm

V této nejsilnější skupině upravených vozů bylo do závodu převzato neskutečných patnáct jezdců. Boje o každou vteřinku to byla velká podívaná. Pořadí dopoledne bylo. Třetí místo si vyjel Tomáš Lehmann, druhý místo bral Jirka Hruška a nejrychlejší a velké překvapení dne byl Jindra Majer. Odpoledne se pořadí malinko změnilo kdy třetí místo ukořistil Jiří Boček druký pak byl Tomáš Lehmann a vítěz byl Jindra Majer.

E2 volná

Čtyři jezdci ,dva teamy v této skupině upravených vozů s pohonem 4x4. Opravdu velké boje, které se divákům museli líbit. Dopolední závod vyhrál Dominik Pluhař před nestárnoucím Luďkem Bursou a Třetím Matějem Roubíčkem. Odpoledne boje pokračovali a pořadí bylo takové. Třetí místo bral Jan Bursa, druhý pak skončil Tomáš Herold a vítězství si vyjel Dominik Pluhař.

E2 formule

V této skupině se představili dva jezdci na svých Kartech. Oba závody vyhrál o pár desetinek sekund Ondra Hartych před druhým Milanem Andruchovičem.

Hosté

Tato skupina slouží pro jezdce, kteří si chtějí vyzkoušet své jezdecké umění a nebo chtějí testovat své vozidlo. Zde nerozhoduje obsah motoru ale nadšení a elán jezdců. I tato skupina je ale počítána do celkového hodnocení KP. V obou závodech bylo pořadí totožné. Pohár za první místo bral Petr Žáček , který přijel testovat své vozidlo Audi Quatrro. Druhý pak byl mladý Peťa Bubeníček a třetí v pořadí Vlastík Strnad, který v závodním vozidle seděl poprvé v životě.

Junior cup

Mladí chlapci v závodních vozech a jim patří velký obdiv. V Sosnové se představili na trati čtyři. Pořadí v obou závodech bylo totožné. Pohár za první místo bral již ostřílený matador Honzík Bursa před svým bratrem Adamem Bursou a nováčkem Lukášem Kalistou. Bramborovou medaili bral Víťa Štefl ale i jemu patří velké Bravo za jízdy a nebojácnost.

Dámský pohár

Tři dámy startovního pole. Neuvěřitelné jízdy a umění těchto dám se muselo líbit každému divákovi. Pořadí po obou závodech bylo totožné. Vítězství brala hodně rychlá Martina Kašparová druhá pak byla Nikola Verbičová a třetí v pořadí byla Lenka Uherková.

Motokáry

Pořadatelé pro závod na Autodromu Sosnová vypsali samostatnou kategorii. Na kopci dle propozic se tito jezdci nepouštějí ale výjimka byla vypsána pro Autodrom. Jezdci startovali na malém okruhu společným startem. Dopoledne vyhrál Jaroslav Pažout a odpoledne Zdeněk Vlk. Pro diváky to byl zajímaví zážitek. Jezdců bylo v této skupině pět.

Absolutní pořadí dopoledního a odpoledního závodu

Vůbec nejrychlejší jezdec dopolední závodu byl Jindra Majer před Ondrou Hartychem a Milanem Andruchovičem. Odpoledne se pořadí změnilo Nejrychlejší byl Ondra Hartych před Jindrou Majerem a Ctiborem Černým.

Celý závodní den byli dešťové přeháňky tak se jezdci opravdu nenudili. Stále se přezouvalo na suché pneu a mokré pneu. Byla to velká loterie. Velké poděkovaní patří všem jezdcům, doprovodům, sponzorům, záchranným složkám, Rescue team Liberec, Hasičům Osek, Lékaři z nemocnice Ústí nad Labem. Dále pak divákům, fotografům a všem pořadatelům. VELKÉ DÍKY!!!!

Další závod se pojede 20.6.2020 na velice atraktívní trati v Bílině kde se v minulosti jezdila republika v závodech do vrchu. Tato trať je historická. Přihlášky na tento závod se otevřou dnes večer.

Vláďa Krejčí-ředitel a promotér Krušnohorského poháru

 

Přihlášení



Přihlášky k závodům

Partnerské kluby

Mediální partneři

 

Záchranné složky



statistika

Členové : 968
Obsah : 1667
Počet zobrazení článků : 3241952

Navigace

Nejčtenější

Statistika

Právě připojeni - hostů: 96 

Založeno na Joomla!. Designed by: joomla templates web hosting Valid XHTML and CSS.