Jaroslav Hřava třetí místo ve skupině N do 1400ccm Tisk

Ahoj Jardo rád bych s tebou udělal rozhovor pro KP.Tak závodní Krušnohorská rodinko, došlo i na mě v rozhovorech...
Především děkuji Vláďo za pozvání k rozhovoru.
Jmenuji se Jaroslav Hřava, je mi 38 let, narodil jsem se v pátek a věřte nebo ne, v kalendáři zrovna na mě vyšla třináctka,"13", možná se ještě k této číslici v tomto rozhovoru vrátíme.
Už jako malý kluci jsme dráždili Fichtli, ale když jsem se v patnácti rozhodoval co dál, auta pro mě byla jasná volba. O tři roky později jsem opustil učňák s papírem v ruce a na něm stálo Automechanik, říkám paráda. Většina mých spolužáků dělá jinou práci než se vyučili, ale já nevím jestli jsem vyjímka, ale do té školy jsem prostě chodil rád, protože mě ty auta a vše kolem nich vždycky bavily, a baví do dnes.
Co mě přivedlo na závody?


Tak na pár závodech jsem se občas podívat byl už v minulosti, ale byli to spíše motocyklové závody, na vrchy jsem dostal tuším pozvánku někdy v dubnu psal se rok 2014 od paní Hanky, ať se přijedu podívat do Krupky na závody, za to jí moc děkuji. Řekl jsem přijedu, a tak se i stalo. Spacifikoval jsem bráchové, že pojedeme v květnu do Krupky na nějakou rally, moc jsme tomu nerozuměli, ale až na místě jsme vlastně zjistily, že jsou to závody a to mezinárodní a že se to celé nazývá Krušnohorský Pohár.
Někdy brzy ráno v sobotu v Krupce ožívalo depo, a mi s Fandou a Lubošem vykulený přikdákali s jedničkovým Golfem v dieslu. Co teď, říkám klukům v klídku asi budeme závodit když už jsme tady. Asi si všichni umíte představit, jak to asi mohlo vypadat na technické přejímce u pana Luďka, dost nás to zaskočilo, ani jsme totiž s nějakou přejímkou nepočítali, a to podle výrazu technického komisaře pana Luďka ani on s námi, tímto ho pozdravuji.
Přes všechny počáteční potíže jsme do našeho prvního závodu nastoupili, nevyhráli jsme, ale dojeli do cíle v pořádku, atmosféra v depu perfektní všude se něco dělo, super lidičky, už to bude skoro pět let, ale vidím to jako by to bylo včera, prostě pohádka.
Mé úspěchy?
Tak každý dojetý závod do cíle považuji za úspěch, když se povede lépe, třeba na tu bednu s pohárem v ruce, samozřejmě je to radost, nemůžu říct, že ne, to bych kecal. Spíš jde o to se hezky svézt a být tam mezi vámi. Jinak se mi letos povedl konečně sponzor, ani nevím jak to nazvat, snad "Powered by Bingo", začalo to respektive smlouvu jsme sepsali už v Bečově a v Úterý v sobotu večer po vylosování tiketu číslo "13" to dostalo nečekané obrátky, když jsme v neděli v 4:30 ráno s panem starostou zamykali radnici, tímto zdravím Vaška, jsem úplně málem zapomněl, že před sebou mám za nedlouho vlastně ještě nedělní
závod.
Jak bych zhodnotil sezonku 2018?
Tak bylo to opět báječné, hned na prvním závodě v Sosnové jsem v odpoledním závodě útočil tehdá ještě s Golfem na první místo, ale jak se říká o prsa korejské ženy mě dal Láďa Kubeš na Ibizce, krásný souboj Nkách nad 2000. Jinak jsem z důvodů absence povinného bezpečnostního rámu nemohl jet jak Jáchymov, tak Bilinu, až na Kdyni jsem od bráchy Fandy vyfasoval Škodu Felicii 1,3, tímto ho zdravím a děkuji za přípravu auta Fando, a začal na nové trati v Kdyni. Co vám budu povídat jezdil jsem vždy vyšší třídu, a teď najednou druhou nejslabší, vůbec to nevadí, důležité je se hezky svézt také se pokochat krajinkou, pozdravit všechny traťáky a hlavně tam být s celou tou naší krušnohorskou rodinou, to je pro mě prioritní.
Jinak oblíbená trať Vláďo?
Mám je rád všechny, tedy na ty loňské Petlery bych snad radši zapomněl, je divné že jsem přijel s Cuprou a odjížděl s banánem a pohárem za druhé místo v ruce. Překvapila mě trať Kdyně, velmi hezky jsem se tam svezl, kdyby byla někdy přes léto dvoudenní vydařilo se počasí to koupálko, kemp, myslím že by to nemělo chybu. Jinak jsem spíše kopcovej, než na okruh, ale ten poslední závod v Mostě si myslím že jsme si všichni užili, moc velká parádička na konec sezonky.
Plány na příští rok?
Přál bych si ze všeho nejvíc, aby kluci z našeho týmu Kroubang Racing začali opět závodit, jak tomu bylo dříve. Také bych si přál nějaké lepší pneu na tu Feldu, ať to na těch sériových gumách tak nepíská, možná na vánoce ježíšek, jestli to bude číst...
Jinak na závěr mého stručného rozhovoru bych chtěl všem, co mě v tomto sportu podporují moc poděkovat.
Zároveň bych chtěl poděkovat všem pořadatelům, traťákům, Zorko odvádíš tam neskutečně mnoho práce, jak administrativní tak v depu jak si nás řadíš do závodu, to je prostě koncert, klobouček. Vláďo, děláš to pro nás srdcem, vážíme si toho, moc ti za vše děkujeme. Safety car Martin, tebe zlato, by nám mohl závidět celý svět, prostě Top.
Závěr
Prostě Kroubang Racing

 

Děkuji za rozhovor Vláda Krejčí