Hlavní partner

 

Partneři

 

 

 

 

 

Home Rozhovory Rozhovory Rozhovor s Jindrou Majerem jezdcem skupiny E1 nad 2001ccm kde obsadil 2.místo .
Rozhovor s Jindrou Majerem jezdcem skupiny E1 nad 2001ccm kde obsadil 2.místo . Tisk Email

Ahoj Jindro,

představ se fanouškům KP..

Ahoj Vláďo,

 

 

závodění se věnuji od roku 2012 v rámci amatérských soutěží na uzavřených okruzích, zejména Autodrom Rally Serie (dříve Mogul Driving Cup) a AmaterCupu. První rok jsem závodil s BMW e91 330xd, což je rodinný kombík, kterého používám do dnes na denní ježdění. Auto jezdilo spolehlivě a karamboly se mi naštěstí vyhýbaly, když nebyly závody, vymetal jsem všechny možné trackdaye a školy sportovního ježdění a snažil se co nejvíce se vyjezdit a poznat limity auta. Bylo mi ale brzy jasné, že taková zátěž není pro civilní auto dlouhodobě únosná. Takže ještě ten rok jsem pořídil BMW e36 coupe s atmosférickým motorem 2,5litru a začala dosud neskončená cesta ladění a úprav s cílem mít z něho jednou v mých očích pořádnýho závoďáka. A ruku v ruce s tím i být schopen jezdecky využívat potenciál takového auta.

Jak by jsi zhodnotil sezónu 2020 ?

Letošní sezóna byla moje první na opravdových kopcích, neboť předchozí dvě sezóny jsem zasvětil zásadní přestavbě a následnému ladění auta, kdy se holá kastle vyrámovala a provedla řada dalších úprav a změn. Když si na to období dneska vzpomenu, je div, že jsem z toho neskončil pod mostem nebo na drogách Ale bylo to potřeba udělat, neboť jsem se chtěl v závodění z uzavřených malých okruhů posunout dál a to bez rámu už nešlo. Takže k tomu hodnocení, cílem bylo především vyzkoušet si pro mě neznámé přírodní tratě a zjistit, jak se popasuji s jejich nástrahami. Jinými slovy, jet naplno, ale hlavně vždy dovézt sebe i auto v pořádku domů. To se povedlo a k tomu celkové druhé místo ve třídě E1+2000 a šesté v absolutním pořadí je pro mě osobně více než příjemným překvapením a mám z toho velikou radost. Ve třech závodech jsem bral první místo ve třídě, dvakrát byl na druhém místě absolutně a jednou dokonce první. Z hlediska výsledků mohu určitě říci, že to dopadlo nad očekávání.

Řekni nám něco zajímavého o sobě..

No možná že narozdíl od většiny jezdců nepocházím ze závodnické rodiny, nikdo z mých blízkých nemá vztah k autům, ani k nějaké podobné profesi, i moje vzdělání a povolání je úplně mimo obor. Bydlím v paneláku a pro závoďáka se mi horko těžko podařilo zlomit sousedku, aby mi pronajala garáž. Když jsem začal jezdit, nebyl jsem schopen ani určit polovinu součástek, co se nachází v autě. Za ty roky jsem v tom teda už udělal mírný pokrok Takže nevím, kde se to ve mně vzalo, ale už od prvního dne, kdy jsem si udělal řidičák mě ježdění autem neskutečně bavilo a tvrdím, že motorsport je vášeň a zábava jako žádná jiná.

Jaké máš plány na novou sezónu ?

Plánů a nápadů je spousta, jsou tady ale také limity finanční, časové a co bude a nebude. Ale mohu snad s čistým svědomím říci, že moje letošní účast v seriálu KP nebyla první a zároveň poslední slovo

Chtěl by si nám říct něco závěrem ?

Ano, chtěl.

Jednak bych chtěl říci, že mě moc mrzí, že se letos nejely Žalany. Už kvůli zmařenému úsilí, které jsi s tím měl, kdy se ti podařilo narychlo zorganizovat tento náhradní závod. Přišlo mi, že kromě trochu nešťastného termínu se na tom do značné míry podepsaly předsudky, které se začaly šířit mezi jezdci, že se jedná o neatraktivní trať. Tak bych chtěl popíchnout ty, co si to myslí a přitom tam nikdy nebyli, nekoukejte na cizí onboardy nebo mapy.cz a zajeďte se tam podívat. Chápu, že každému se líbí něco jinýho, ale ta trať je skvělá a rozhodně žádný letiště a budu moc rád, když se tam příští rok pojede.

Pak bych chtěl smeknout a hlavně především obrovsky poděkovat celému Kajmann team racing v čele s Tomášem Lehmannem, kteří si mě letos tak trochu adoptovali a kromě nezištné pomoci, kdy mi opakovaně pomohli odstranit pro mě neřešitelnou technickou závadu, tak jsem měl tu čest sledovat v přímém přenosu, jak fungují profesionálové byť v amatérských podmínkách, v teamu s velkým T !!!

Děkuju také mému teamu, který narozdíl od kajmannů není z nejpočetnějších, neboť jej tvoří jediný člen, kamarád Míra Svoboda, který je podobný "automechanik" jako já, ale jeho přítomnost a pomoc na závodech je pro mě obrovská a neocenitelná.

A když jsem v tom děkování, tak posílám díky všem, kdo se na vývoji mého závoďáka podíleli, protože to jsou lidé, kteří svým umem a pomocí přispěli k tomu, že auto jezdí a funguje jak funguje. Takže zdravím do Prahy, Kolína, Vrchlabí, Rakovníka, Třech Dvorů, Bořanovic, Dobřichovic, Domažlic, a..snad jsem na nikoho nazapomněl.

A závěrem, i když ne v neposlední řadě, veliký díky tobě Vláďo a všem kolem organizace KP za to, jak skvělé závody děláte a přeji vám dostatek chuti, sil a zdraví na pořádání ročníků příštích.

A ještě na úplný závěr zdravím všechny závodníky a soupeře, ať se vám všem daří !!!

Jindra Majer (BMW, st.č.705)

Děkuji ti za rozhovor, Vláďa

 

Přihlášení



Přihlášky k závodům

Partnerské kluby

Mediální partneři

 

Záchranné složky



statistika

Členové : 1004
Obsah : 1778
Počet zobrazení článků : 3397137

Navigace

Nejčtenější

Statistika

Právě připojeni - hostů: 70 

Založeno na Joomla!. Designed by: joomla templates web hosting Valid XHTML and CSS.